SZKOŁY PODSTAWOWE I GIMNAZUM
Jak Internet zrewolucjonizował świat?
EWALUACJA
Liczba
punktów |
0
- 1 |
2
- 3 |
4
- 5 |
Zawartość merytoryczna |
Zgromadzenie niewielkiej ilości
informacji. Niespójność treści. Niektóre informacje są błędne. Błędy językowe |
Poprawny dobór treści. Wystarczająca
ilość informacji. |
Wyszukanie wielu ciekawych i
interesujących treści. |
Sposób wykonania |
Prezentacja wykonana mało
starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie lub zbyt bogata. Mała
liczba slajdów/ zbyt krótki film itp. |
Prezentacja wykonana poprawnie, ale
mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba
slajdów/odpowiednia długość filmu, itp. |
Prezentacja/film przygotowana
bardzo starannie i ciekawie. Dobrze dobrane argumenty, ciekawie i trafnie
przekazane, mile widziana muzyka. |
Publiczna prezentacja |
Uczniowie nie są przygotowani do
prezentacji efektów swojej pracy. Nie potrafią poprawnie omówić
przygotowanego materiału w prezentacji. |
Uczniowie przygotowani do
zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy. |
Uczniowie świetnie przygotowani do
prezentacji efektów swojej pracy. W ciekawy, humorystyczny sposób
przedstawili efekty swojej pracy. |