*KONKURSY WQ - MISTRZOWIE KOMPETENCJI*
GIMNAZJA
GIMNAZJA
EWALUACJA
Liczba punktów |
4 - 5 |
2 - 3 |
0 - 1 |
Zawartość merytoryczna |
Wyszukanie wielu ciekawych i
interesujących treści. |
Poprawny dobór treści. Wystarczająca
ilość informacji. |
Zgromadzenie niewielkiej ilości
informacji. Niespójność treści. Niektóre informacje są błędne. |
Sposób wykonania prezentacji/filmu |
Prezentacja/film przygotowana bardzo
starannie i ciekawie. Dobrze dobrane zdjęcia/ujęcia, mile widziana muzyka. |
Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało
rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba slajdów/odpowiednia
długość filmu. |
Prezentacja wykonana mało starannie.
Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie lub zbyt kolorowa. Mała liczba
slajdów/ zbyt krótki film. |
Wypowiedź ustna – komentarz do filmu lub prezentacji * komentarz może zostać nagrany w filmie lub prezentacji |
Uczniowie świetnie przygotowani do
prezentacji efektów swojej pracy. W ciekawy, humorystyczny sposób
przedstawili. Poprawna językowo. |
Uczniowie przygotowani do
zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy.
Poprawna językowo. |
Uczniowie nie są przygotowani do
prezentacji efektów swojej pracy. Nie potrafią poprawnie omówić
przygotowanego materiału w prezentacji. Błędy językowe |
Jakość zaprezentowania prezentacji |
Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani
w prezentowanie. Użyto ciekawych rekwizytów. Prezentacja wzbudziła
zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i
poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. |
Niektórzy członkowie zespołu
zaangażowani w prezentowanie. Użyto rekwizytów, ale mało atrakcyjnych.
Prezentacja mało ciekawa, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie mało
ciekawie, ale poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji
pytania. |
Tylko jeden uczeń z zespołu był
zaangażowany w prezentowanie. Nie użyto rekwizytów. Prezentacja mało ciekawa,
nie uwzględniała limitu czasowego. Uczniowie nie odpowiedzieli na postawione
w trakcie prezentacji pytania. |